نوشته شده توسط : نازی

هدایای ارزشمند و شیک برای آقایان شیک پوش
یافتن بهترین هدیه برای مردی که دوستش دارید اغلب دشوار است. در حالی که بسیاری از خانم ها از هدایایی مانند گل ، جواهرات و حتی شکلات خوشحال هستند ، اما اغلب یافتن هدیه ای که باعث خوشبختی یک مرد شود دشوار است. اول از همه ،بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باید توجه داشته باشید که مردان مختلف سلیقه و علایق مختلفی دارند. خواه در حال خرید یک پدر ، شریک زندگی یا مرد مهم دیگری در زندگی خود باشید ، این مشکل وجود خواهد داشت. اما ما برای شما هدایایی داریم که خرد می تواند آنها را از آنها بگیرد. نکات ما در انتخاب یک هدیه شیک برای آقایان می تواند به شما کمک کند تا یک هدیه جذاب برای پدر ، عموی یا حتی پدربزرگ خود انتخاب کنید ، اما پیشنهادات ما می تواند حتی برای بهترین دوست ، رئیس ، برادر یا هر شخص مهم دیگری باشد در زندگی خود نیز حضور داشته باشید. این هدایا می تواند برای مردانی که عاشق موسیقی ، ورزش یا اتومبیل هستند و یا مردانی که قلب سخت دارند و همیشه خرید آنها مشکل است مناسب باشد. به هر مناسبتی که باشد ، ما هدایایی را در این لیست آورده ایم که می توانند برای تولد ، سالگرد ازدواج ، روز ولنتاین ، عید و تعطیلات ، رویدادهای مهم یا حتی مناسبت ها استفاده شوند.

1- هدفون بی سیم Beats Studio
دسته های هدفون بی سیم

آیا می خواهید برای مردی عاشق موسیقی خرید کنید؟ هدفون Bates همیشه باعث می شود که از موسیقی آلبوم های مورد علاقه او گوش دهید. این هدفون یک هدیه عالی است زیرا صدای عالی دارد. ظاهر جذابی دارند و وقتی آن را روی گوش خود می گذارید کاملاً راحت می شوید. این هدفون به اندازه ای بالا طراحی شده است که برای میکس و مسترینگ در استودیوها مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوصاً برای کسانی که روی موسیقی باس کار می کنند مناسب است. اگر به دنبال گزینه ارزان تری هستید ، هدفون های با کیفیت Lola نیز می توانند گزینه خوبی برای بررسی باشند. ما همچنین می توانیم هدفون Pryma را به شما پیشنهاد دهیم. هزینه هدفون های بیتس حدود یک میلیون تن است.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



شايد شما هم اين روزها برای خود يا يكی از عزيزانتان در تكاپوی مراسم عروسی هستيد و مشغله هميشگي اين مراسم دوست داشتنی را مزه مزه می كنيد.


اگر این طور است از رزرو تالار مناسب تا خريد دمكنی برای جهيزيه! همه و همه چالش هايی است كه يا پشت سر گذاشته ايد يا دير يا زود بايد پشت سر بگذاريد! در همين راستا بر آن شديم تا مطلبي براي تازه عروس و دامادهاي عزيز در زمينه خريد مناسب جهيزيه آماده كنيم. اين مطلب را با يك دنيا آرزوي خوشبختي و شادكامی برايتان فراهم كرده ایم. با ما همراه باشيد.

دستبافت يا ماشينی؟
يكي ديگر از سوالات متداول همين انتخاب فرش مناسب است. در نظر بگيريد تك تك عناصر منزل شما از يك سبك دكوراسيون باشند؛ يك فرش مدرن در كنار مبلمان استيل اصلا زيبايي ندارد و همين طور يك فرش دستبافت ابريشمي با طرح هاي اسليمي در كنار يك دست مبل فانتزي مدرن! تك‌تك اينها زيبايي خاص خودشان را دارند كه در يك تركيب نامناسب جلوه‌شان را از دست می دهند. پس برای انتخاب فرش علاوه بر توجه به سبك مبلمان خود به رنگ كفپوش و مبلمانتان نيز دقت كنيد. اغلب كفپوش‌ها از رنگ‌هاي خنثي انتخاب مي‌شوند؛ بنابراين به سادگي با هر رنگي تركيب مي‌شوند. پس به هارموني رنگ در فضاي خود دقت كنيد.

تکنیک های خرید جهیزیه, اصول و خرید جهیزیه

برای انتخاب فرش علاوه بر توجه به سبک مبلمان خود به رنگ كفپوش و مبلمانتان نيز دقت كنيد


ساده يا والان دار!
پرده مناسب از نظر رنگي مي‌تواند با رنگ كوسن‌هاي شما هماهنگ شود و از نظر نوع پرده باز بايد به سبك مبلمان رجوع كنيم. براي فضايي با مبلمان استيل و فرش اصيل ايراني قاعدتا پارچه حرير با يك والان از جنس و رنگ پارچه مبل نياز است و براي يک دست مبل راحتي مدرن پرده‌هاي فانتزي پاسخ مناسبي است كه مي‌تواند والان‌دار، ساده و ... باشد. براي آشپزخانه اول بايد محل پنجره مشخص شود. اگر از نشيمن شما پنجره آشپزخانه ديد دارد، پس يك پرده با تركيب رنگ مناسب و متناسب با آن فضا انتخاب كنيد. يك نكته ديگر در خريد پرده ارتفاع سقف است؛ اگر سقف بلندي داريد از پرده‌هاي كوتاه استفاده كنيد و اگر سقف شما كوتاه است، كمك گرفتن از پرده‌هاي بلند سبب مي‌شود كه سقف تان بلندتر ديده شود.

خرید جهیزیه,راهنمای خرید جهیزیه

اگر پنجره آشپزخانه تان داخل پذیرایی دید دارد از پرده آشپزخانه استفاده کنید


جنگ ميان سفيد و سيلور!
امان از اين كاسه و بشقاب كه هر چه بخری باز يی چيزش كم است! براي انتخاب ظروف پذيرايي زياد خودتان را درگير نكنيد؛ هيچ آدم دنيا ديده‌اي شما را مجبور نخواهد كرد كه صفر تا صد 10 سال زندگي را در يكي، دو سال خلاصه كنيد و با خودتان به خانه ببريد! به قدر بودجه، نياز و كفايت خريد كنيد. همچنين هنگام خريد واقع بين باشيد. اگر واقعا توانايي و استعداد شيريني‌پزي نداريد، پس قالب‌هاي توي دست‌تان را زمين بگذاريد؛ چون از ماه سوم به بعد آنها را به انباري منتقل خواهيد كرد. در اين صورت مي‌توانيد هزينه‌شان را صرف موارد ضروري‌تر كنيد.

از طرف ديگر زياد در جست‌وجوي وسايل فانتزي نباشيد و كارآيي را مدنظر قرار دهيد. اين وسايل قرار است نهايتا تا پنج، شش سال آينده مثل روز اول براي شما كار كنند. براي لوازم برقي آشپزخانه مثل يخچال، گاز، هود و ...  دو انتخاب بيشتر نداريد؛ سيلور و سفيد! توجه داشته باشيد كه كابينت‌ها هم مثل كفپوش‌ها معمولا از رنگ‌هاي خنثي انتخاب مي‌شوند تا با هر رنگي خوب تركيب ‌شوند. پس زياد نگران اين موضوع نباشيد. نكته‌اي كه نبايد هنگام خريد لوازم آشپزخانه از ياد برد، مراسم پاتختي و حضور گرم اعضاي فاميل با انواع استكان و پيش دستی است. پس وقت تان را معطوف ديگر لوازم كنيد.

 

خريد مناسب جهيزيه, نکاتی برای خرید جهیزیه

وسایل بزرگ آشپزخانه تان را با توجه به رنگ کابینت ها انتخاب کنید


بخرم يا نخرم؟!
لوازم دكوري از قبيل تابلو‌ها، كوسن‌ها، آباژورها همان چيزهايي است كه دقيقا بايد حس دروني شما را متحول كند؛ مثلا با ديدن يك تابلوي منظره، آرامشي عجيب به شما دست دهد يا يك مجسمه يادگاري از دومين قرار عاشقانه‌تان! يا حتي عكس های عروسی تان كه اميدوارم تا ابد زينت بخش خانه رويايي شما باشد، همه و همه بايد احساس دروني بی نظيري به شما ببخشد كه با ديدنشان خانه تازه معناي خانه پيدا كند.

آنچه بايد در اين مورد به آن توجه كنيد استفاده به اندازه از تزيينات است. گاهی وقت ها ذهن نياز به يك آرامش نسبي دارد؛ يک فضای شلوغ پر از رنگ ها و وسايل در هم و بر هم آرامش شما را بر هم خواهد زد. پس تعادل را در روزهای زندگی تان فراموش نكنيد و توجه داشته باشيد سليقه محبوب تان در تک تک عناصر اين خانه بايد دخيل باشد.

نکاتی هنگام خريد جهیزیه,بهترین مدل مبلمان برای خرید جهیزیه

لوازم دكوري از قبيل تابلو‌ها، كوسن‌ها، آباژورها حس دروني شما را متحول می كند


كلاسيك بهتر است يا مدرن!
براي انتخاب مبلمان آنچه ابتدا بايد مد نظر قرار دهيد، وسعت و متراژ فضاي شماست. در خانه‌هايي با متراژ بزرگ به دو دست مبلمان با دو مدل متفاوت نياز داريد؛ يكي براي فضاي نشيمن خصوصي (غالبا محل قرار‌گيري تلويزيون هم هست) كه مي‌تواند از نوع ال‌شكل باشد و ديگري نشيمن عمومي كه معمولا براي ‌مهمان مهيا مي‌شود و مبل استيل براي آن فضا مناسب است. اما همان طور كه مي‌دانيد بيشتر خانه‌هاي امروزي آن هم براي تازه‌عروس و داماد‌ها فضای کوچکی دارند. پس در این صورت، فكر مبلمان استيل را از سرتان بيرون كنيد. يك دست مبل راحتي به سبك مدرن هم مقرون به صرفه تر است و هم با فضاي خانه شما تناسب بهتری دارد. نگران نباشيد سال های بعد در يک منزل بزرگ تر و دلباز‌تر به مبل استيل محبوب تان خواهيد رسيد!

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/how-buy2-dowry2.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

روش های خرید هلو رسیده, انتخاب هلو رسیده

برای خرید یک هلوی شیرین باید به بافت، رنگ و بوی میوه توجه کنید.

 

چگونه هلو شیرین و رسیده انتخاب و خریداری کنیم؟

چگونه می توان یک هلوی آبدار و شیرین با طعمی عالی را انتخاب و خریداری کرد؟ این سوالی است که احتمالا در میوه فروشی به ذهنتان خطور خواهد کرد. به این خاطر که اغلب میوه هایی که عرضه می شوند با اینکه ظاهر زیبایی دارند اما مزه ندارند و نمی توان از عطر و بویشان لذت برد.

 

برای خرید یک هلوی شیرین شما باید به بافت، رنگ و بوی میوه توجه داشته باشید.

 

انتخاب یک هلوی شیرین و آبدار فقط ۵ ثانیه زمان نیاز دارد. برای آگاهی از بهترین روش خرید هلو در ادامه با ما همراه باشید.

 

رنگ

تیره ترین بخش هلو نشان دهنده رسیده بودن آن نیست، بلکه از روی نقاط روشن می توانید تشخیص دهید که میوه کال است یا رسیده.

 

با اینکه ده ها مدل هلو در جهان وجود دارد اما نمونه رایج آن که در همه میوه فروشی ها عرضه می شود قرمز و سفید است. در وهله اول برای انتخاب یک هلوی شیرین باید به رنگ آن توجه داشته باشید.

 

برای هلوهای زرد یا سفید، نوارهای زیر نقاط تیره میوه باید کاملا زرد یا سفید (کرم رنگ) باشد. اگر این خطوط سبز باشند یعنی میوه به طور کامل نرسیده است و نباید آن را انتخاب کنید. اگر رنگ آن درست بود، سراغ مرحله بعدی بروید.

 

راهنمای انتخاب هلو,انتخاب و خرید هلو رسیده

برای هلوهای زرد یا سفید، نوارهای زیر نقاط تیره باید کاملا زرد یا سفید باشد

 

بافت

هلو را خیلی نرم فشار دهید. اگر خیلی سفت است یعنی نرسیده و آماده مصرف نیست. البته توجه داشته باشید که هلو پس از چیدن هم می‌رسد، پس اگر در نظر دارید که میوه را چندین روز پس از خرید میل کنید، اشکالی ندارد که نمونه‌های سفت را انتخاب کنید.

 

اگر هلو تقریبا نرم و مثل توپ تنیس باشد یعنی رسیده و باید در عرض یک یا دو روز مصرف کرد. اما اگر خیلی نرم باشد یعنی کاملا رسیده و تقریبا له شده و فقط برای پختن مربا مناسب خواهد بود.

 

مهارت های انتخاب هلو, شیوه خرید هلو

هلو را کف دست بگذارید و خیلی آهسته فشار دهید تا ببینید چقدر سفت است

 

بو

بوی هلوی رسیده، شیرین و خوشایند است.

آخرین موردی که هنگام خرید هلو باید به آن توجه کنید، عطر میوه است. بوی خوب هلو پس از چیدن هم در اتاق پخش می‌شود. اگر هلویی که انتخاب کرده‌اید عطر شیرین و خوشایندی ندارد آن را انتخاب نکید زیرا بی‌مزه خواهد بود.

 

فرق بین هلو، شلیل و زردآلو چیست؟

هلو، شلیل و زردآلو در ظاهر تقریبا شبیه هم هستند اما با یکدیگر تفاوت های بارزی دارند. هر سه میوه از خانواده «پرونوس» ها هستند. پرونوس نوعی درخت است که شامل درخت های آلو، گیلاس، هلو، زردآلو و بادام می شود.

 

پرونوس بر اساس پوسته سختی که اطراف هسته را پوشانده و درون میوه جای دارد دسته‌بندی می‌شود. این هسته به سنگ تشبیه می شود و هر سه میوه یاد شده به عنوان میوه های سنگی شناخته می شوند.

 

تفاوت انواع هلو,نکته هایی برای انتخاب هلو

هلو شلیل ژنتیکی شبیه هم هستند اما زردآلو کاملا با این دو متفاوت است

 

 

هلو

هلو پوست پرزدار دارد. اغلب مردم این پوست را پیش از خوردن میوه می گیرند اما این پرزها خوردنی هستند و مشکلی برای فرد ایجاد نخواهند کرد. هلو وقتی رسیده باشد کاملا آبدار و شیرین است. از این میوه در انواع غذاها، سالادها، انواع مختلف سالسا، اسموتی و مربا استفاده می شود.

 

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

تنظیم فشار خون با لیمو, فواید قرار دادن لیمو در کنار تخت

چسباندن میخک روی لیمو باعث دوری حشرات می شود

 

اگر یک تکه لیمو را کنار تخت خود قرار دهید چه خواهد شد؟

همه می دانند که لیمو به دلیل مقادیر بالای ویتامین C برای ما مفید است. این میوه را به چای اضافه می کنیم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگی از آن استفاده می کنیم. اما اینها همه خواص باورنکردنی لیموها نیستند.

همه می دانند که لیمو به دلیل مقادیر بالای ویتامین C برای ما مفید است. این میوه را به چای اضافه می کنیم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگی از آن استفاده می کنیم. اما اینها همه خواص باورنکردنی لیموها نیستند.

 

با فایده های قرار دادن لیمو در کنار تخت آشنا شوید.

بالاخره استراحت خواهید کرد

عطر مرکبات سیستم عصبی را آرام می کند، اضطراب را کاهش می دهد و به تسکین تنش بعد از یک روز سخت کمک می کند. اگر روغن ضروری لیمو ندارید، از یک تکه لیمو استفاده کنید.

 

فواید لیمو در اتاق خواب, تاثیرات لیمو در اتاق خواب

عطر لیمو و مرکبات سیستم عصبی را آرام می کند

 

تمرکز و توجه شما بهبود می یابد

لیمو یک خاصیت شگفت انگیز دیگر نیز دارد: استنشاق عطر هر روز، فرد متمرکز تر می شود و فعالیت ذهنی و حافظه آنها بهبود می یابد. اگر بوی لیمو وجود داشته باشد، حتی در محل کار نیز اشتباهات کمتری انجام می شود. این نتیجه گیری توسط دانشمندان ژاپنی انجام شده است.

 

کاربرد لیمو در اتاق خواب,کاربرد لیمو در خانه

با استنشاق عطر لیمو، فرد متمرکزتر می شود و حافظه آنها بهبود می یابد

 

روحیه شما بهبود می یابد

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است. به همین دلیل است که اگر تمام راه حل های درمانی را امتحان کرده اید اما آنها هرگز کمکی نکردند، به این میوه آفتابی توجه کنید.

 

فواید قرار دادن لیمو در کنار تخت, از بین بردن افسردگی با لیمو

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است

 

هوا از میکروب ها پاک می شود

لیمو نه تنها عطر دلپذیر بلکه خاصیت ضد باکتریایی دارد. هوا را در اتاق به خوبی تمیز می کند.

 

 

بهبود بخشیدن به روحیه با لیمو,فایده های قرار دادن لیمو در کنار تخت

لیمو هوا را در اتاق به خوبی تمیز می کند

 

فشار خون بیشتر نیست

افراد زیادی از فشار خون بالا رنج می برند و لیمو نیز می تواند در اینجا کمک کند. بوی لیمو فشار خون را کاهش می دهد.

 

تاثیرات لیمو در اتاق خواب, تاثیر لیمو در خواب

بوی لیمو فشار خون را کاهش می دهد

 

حشرات شما را، آزار نمی دهند

مورچه ها، مگس ها، پشه ها و سایر حشرات بعید است که در خانه ای که بوی لیمو می دهد بمانند. و دیگر نیازی به هزینه کردن برای دافع مواد شیمیایی نیست. برای تأثیر بیشتر، میخک ها را به قطعات لیمو بچسبانید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/benefits2-lemon3-bed2.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

راهنمای چک کردن اتومبیل,تعمیر خودرو

چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید

 

چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید. در حقیقت، کارشناسان واقعی خودرو به شما خواهند گفت که بعضی از مواردی که فکر می کنید درباره اتومبیل خود می دانید ممکن است کمتر از واقعیت باشد.

این که آیا شما سالهاست که صاحب یک ماشین هستید یا فقط یاد گرفته اید که چگونه رانندگی کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید. در حقیقت، کارشناسان واقعی خودرو به شما خواهند گفت که بعضی از مواردی که فکر می کنید درباره اتومبیل خود می دانید ممکن است کمتر از واقعیت باشد. به عنوان مثال تعداد زیادی از کارهایی که برای ماشین خود انجام می دهید ممکن است غیر ضروری باشد.

 

بنابراین لیستی از نکات و ترفندهای متخصص را به اشتراک می گذاریم که با آن ها آشنا شوید.

 

1. ممکن است باتری ماشین شما نیازی به تعویض نداشته باشد.

اگر به نظر می رسد که باتری ماشین شما مشکل دارد، اولین غریزه شما این است که باتری را تعویض کنید. اغلب، سیم های باتری به دلیل خوردگی مشکل ایجاد می کنند. یک ترفندی که مردم می توانند برای رفع این مشکل استفاده کنند ریختن نوشابه مشکی روی سیم ها است. که به مبارزه با فرسایش کمک می کند. یا ممکن است شارژ باتری به جای آن ارزان تر و آسان تر باشد. اگر نیاز به تعویض باتری دارید، اطمینان حاصل کنید که باتری جدید نو باشد زیرا باتری ها می توانند با گذشت زمان خراب شوند.

 

رازهای تعمیر خودرو, ترفندهایی برای تعمیر خودرو

ریختن نوشابه مشکی روی سیم های باتری باعث از بین رفتن فرسایش می شود

 

2. مهمتر این است که مطمئن شوید که روغن را از بین نبرید تا روغن آن را تمیز نگه دارید.

اگر فکر می کنید مجبور هستید هر 3،000 مایل روغن اتومبیل خود را مجدداً پر کنید، باید بدانید که متخصصان واقعاً پیشنهاد کردند که حدود 7،500 مایل انتظار داشته باشید، در حالی که برخی متخصصان ادعا می کنند صبر کردن حدود 10،000 مایل بی خطر است. وقتی صحبت از روغن خودرو می شود، مهمتر است که مطمئن شوید روغن ماشین شما به جای کثیف بودن، تمام نشود. روغن به طور معمول در اتومبیل های مدرن تبخیر می شود.

 

تعمیر خودرو,اسرار تعمیر خودرو

از تمام نشدن روغن اتومبیل تان مطمئن شوید

 

3. زنگ زدگی روی لنت های ترمز خود را بررسی کنید.

وقتی صدای ترمز ماشین را می شنوید، اولین غریزه شما این است که آنها را جایگزین کنید. به طور معمول، بهتر است ترمزها را برای زنگ زدگی درمان کنید که با مسواک زدن، خراشیدن آن به راحتی از بین می رود. به طور کلی، لنت های ترمز نیازی به تعویض ندارند تا زمانی که 90٪ از بین بروند.

 

زمان خرید روغن ترمز,رفع زنگ زدگی لنت ترمزها

زنگ زدگی روی لنت های ترمز خود را از بین ببرید

 

4- با بازرسی های رایگان مراقب باشید.

وقتی مکانیک شما به شما می گوید ماشین شما به چه چیزهایی احتیاج دارد و چه چیزهایی نیست، احتمالاً نمی خواهید یک متخصص را زیر سؤال ببرید. متأسفانه، مکانیک هایی در خارج از کشور وجود دارند که بیشتر به شما در زمینه اختصاص مشکلات پرداخت می کنند و حتی اگر اتومبیل خود را به یک "بازرسی رایگان" منتقل کنید. خوشبختانه علائمی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید.

 

برای یک، اگر آنها ادعا می کنند که یک قسمت نیاز به تعویض دارد، یک مکانیک قابل اعتماد آن قسمت را به شما نشان می دهد و توضیح می دهد که چرا نمی توان آن را ثابت کرد. مکانیکی که فقط انتظار دارد کورکورانه آن را جایگزین کند، ممکن است بخواهد به صورتحساب شما بیفزاید. حتی زبان هم می تواند مسئله ای باشد. مراقب مکانیک باشید که ادعا می کند مشکلات برای توضیح بیش از حد پیچیده هستند، آنها سعی می کنند شما را از فکر کردن چیزی که مورد نیاز است بترسانند یا حتی سعی کنند شما را در مقابل سؤال شما قلدری کنند.

 

چک کردن اتومبیل,راهنمای چک کردن اتومبیل

از صحبت های مکانیک خود مطمئن شوید

 

5- از مکانیک خود بخواهید تا تایرهای خود را بچرخاند.

وقتی نوبت به چرخیدن لاستیک هایتان می رسد، از مکانیک خود نپرسید. نه تنها دشوار است که بگوییم که آیا آنها واقعاً جابجا شده اند، بلکه بسیاری از متخصصان اعتقاد ندارند که این در واقع به لاستیک در بهبود سرعت کمک می کند. اگر برای چرخاندن لاستیک های خود به مکانیک خود نیاز دارید و به هر دلیلی اجتناب ناپذیر می شود، آنها را با گچ علامت گذاری کنید تا از چرخش تایرها مطمئن شوید.

 

ترفندهایی برای تعمیر خودرو, نکاتی برای تعمیر خودرو

روی لاستیک هایتان با گچ علامت بزنید تا از چرخیدن آن ها مطمئن شوید

 

6. از چراغ موتور چک نترسید.

 

شایع ترین دلیل چراغ موتور شما در داشبورد شما ظاهر می شود زیرا درب گاز شما به اندازه کافی چسبیده نیست و باعث ورود اکسیژن از درون خط گاز می شود. اغلب، آنچه در داشبورد شما ظاهر می شود، به جای مشکلات واقعی ماشین، به طراحی وسیله نقلیه یا مشکلات نرم افزار بستگی دارد. (بیشتر بخوانید: دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو)

 

اسرار تعمیر خودرو,رازهای تعمیر خودرو

چراغ موتور چک به جای مشکلات واقعی ماشین، به طراحی وسیله نقلیه بستگی دارد

 

7. احتمالاً نیازی به مواد افزودنی خاصی ندارید.

یک متخصص ماشین یا مکانیک ماشین باید مواد افزودنی خاصی را برای موتور، مخزن بنزین یا گیرنده شما پیشنهاد دهد تا به عملکرد ماشین شما کمک کند. در واقع، ماشین شما قبلاً از بنزین و روغن موتور مواد افزودنی خاصی دریافت می کند. نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که به طور منظم روغن را تغییر دهید.

 

تعمیر باتری ماشین,زمان خرید روغن ترمز

به طور منظم روغن را تغییر دهید

 

8- دوره های رانندگی آنلاین می توانند به پیشرفت تجربه رانندگی شما کمک کنند.

گذراندن دوره های رانندگی آنلاین مزایای زیادی دارد: آنها می توانند به شما در پس انداز کردن بیمه اتومبیل، گرفتن امتیاز از سابقه رانندگی خود کمک کنند و شما را در قوانین رانندگی به روز نگه دارند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/car-repair9-secrets.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()