نوشته شده توسط : نازی

هدیه هایی برای دانشجوها
اگر دانشجو باشند و در منزل دانشجویی زندگی کنند، هدیه های زیادی هستند که می توانید به آن ها بدهید تا در زمانی که دور از خانه در حال تحصیل هستند از آن ها استفاده کنند. ممکن است آن ها دنبال چمدان یا کیف بزرگی باشند که بتوانند تمام وسایل خود را در آن قرار دهند.

ایده های دیگری مثل چراغ مطالعه، اسپیکر یا صندلی راحتی هم می تواند بهترین هدیه برای پسرها باشند.

هدایای ورزشی و فیتنس
اگر پسرها به ورزش و بدنسازی بپردازند، هدایای زیادی هستند که می توانید برای آن ها در این زمینه تهیه کنید. هدیه برای دوست پسر یک کیف ورزشی، لباس ورزشی، چندتا وزنه، دمبل یا میله ورزشی هم می توانند گزینه های مناسبی باشند.

اگر در خانه ورزش می کنند یک میله بارفیکس تجهیز خوبی برای آن ها می تواند باشد. میله هایی هستند که بدون پیچ و میخ می تواند به چهارچوب در متصل شود. غیر از این موارد، وسایل ورزش مورد علاقه اش هم می تواند هدیه مناسبی برای او باشد.

هدایای شخصی
همان طور که می دانید پسرها دوست دارند خوشتیپ به نظر برسند. برای همین وسایلی که در این جنبه به آن ها کمک می کند می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. ریش تراش، مسواک برقی، مرطوب کننده، آینه آرایشی یا حتی عطر و ادکلن از هدایای خوبی هستند که می توانید برای پسرها تهیه کنید.

لوازم ماشین
اگر پسرها ماشین داشته باشند، هدیه هایی که لوازم جانبی ماشین باشند برای آن ها می تواند جذاب باشد و بهترین هدیه برای پسران است. ایده های خوب برای این مدل هدیه می تواند این موارد باشند: یک کیف پشت صندلی برای وسایل، جای موبایل و تبلت داشبوردی، دور فرمان، کاور صندلی، جاکلیدی خوشگل و یا جعبه کمک های اولیه برای ماشین.

خرید هدیه برای پسر ها

اسباب بازی ها
وسایل بازی جذابی وجود دارند که می توانند هدیه جالبی برای بچه ها باشند. مثلا یک سبد بسکتبال کوچک برای خانه که پشت در نصب شود، می تواند گزینه مناسبی باشد تا هر زمان که بی حوصله و ناراحت بود، توپ به سبد پرتاب کند.

همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم جالب ترین و بهترین هدیه برای پسرها می تواند باشد. مردها و پسرها هردوشان دوست دارند که پرواز کنند. برای همین این هلیکوپترها می تواند برای آن ها هدیه خوبی باشد. هرچند که کار کردن با آن در ابتدا سخت است ولی کمی چالش برای پسرها می تواند هیجان انگیز باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



انواع چیدمان میز غذاخوری, نکاتی برای چیدمان میز غذاخوری

چیدمان بوفه (Buffet) میز غذاخوری

 

چیدمان بوفه (Buffet) میز غذاخوری :

چیدمان میز بوفه، تنها شامل موارد ضروری است. برای مثال هیچ بشقاب شارژی بر روی میز وجود ندارد. به علت اینکه مهمانان می توانند بشقاب مدنظر خودشان انتخاب کنند. وجود ظروف نقره بر روی میز معمول است و در انتهای میز چیده می شوند.

 

مرکز

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تاشده در مرکز قبل شروع سرویس قرار می گیرد.

 

کارت منو

کارت منو بالای سرویس گذاشته می شود.

 

سمت چپ

چنگال سالاد

سالاد دومین وعده ی سرو شده بنابراین در لبه ی بیرونی قرار می گیرد.چنگال سالاد معمولا کوچکترین چنگال است.

 

چنگال غذای اصلی

این چنگال سمت چپ شارژر یا کاغذ سرویس قرار می گیرد.

 

سمت راست

قاشق سوپخوری

اولین وعده ی غذایی سوپ است، بنابراین این قاشق در لبه بیرونی قرار می گیرد.

 

کارد غذاخوری

این کارد اولین کارد در سمت راست است.

 

بالا

لیوان آب

بزرگترین لیوان موجود بر روی میز

 

لیوان نوشیدنی

این لیوان تنها ظرف غیر معمول برای چیدمان میز بوفه است.

 

چیدمان بوفه,چیدمان بوفه میز غذاخوری

لیوان نوشیدنی تنها ظرف غیر معمول برای چیدمان میز بوفه است

 

چیدمان میزغذاخوری : رسمی (formal)

چیدمان رسمی میز غذا خوری اصولا برای مراسم های خاص مانند عروسی، جشن های تعطیلات و یا مهمانی که بیشتر از ۳ آیتم غذایی در آن سرو شود. شما معمولا می توانید چیدمان رسمی را در رستوران های لوکس که دارای پیش غذا، غذای اصلی و دسر می باشند مشاهده نمایید. چیدمان میز متواند متناسب با هر غذایی که سرو می شود در همان زمان بر روی میز چیده شود. چیدمان رسمی اصولا متقارن است به همین خاطر محل قرار گرفتن طروف بسیار مهم است. در این چیدمان ردیفی خطی از شمع ها در مرکز میز قرار می گیرد.

 

تکنیک های چیدمان رسمی میز,راهنمای چیدمان رسمی میز

چیدمان رسمی میز غذاخوری

 

مرکز

شارژر

تمام ظروف دور این بشقاب اصلی قرار می گیرند و بشقاب های وعده های غذایی روی آن قرار می گیرند؛ مانند ظرف سالاد، سوپ، ماهی. زمانی که غذای اصلی سرو می شود این بشقاب از روی میز برداشته می شود.

 

بشقاب غذا

این بشقاب بعد از هر وعده غذایی تعویض می شود و روی شارژر قرار می گیرد.

 

دستمال

دستمال روی شارژر قبل از شروع شدن سرویس قرار می گیرد.

 

کارت

کارت منو می تواند بالای دستمال و یا برای ظاهری صمیمی تر بر روی دستمال چاپ شود.

 

روش های چیدمان میز غذاخوری,چیدمان رسمی و غیر رسمی میز غذاخوری

در چیدمان رسمی میز تمام ظروف دور این بشقاب اصلی قرار می گیرند

 

 

سمت چپ

چنگال سالاد

سالاد دومین وعده ای است که سرو می شود پس بنابراین چنگال سالاد در بیرونی ترین لبه سمت چپ قرار می گیرد. چنگال سالاد کوچکتر از چنگال شام است.

 

چنگال ماهی

بعد از چنگال سالاد، چنگال ماهی قرار می گیرد. در مهمانی رسمی ماهی و یا غذای دریایی بعد از سالاد سرو می شوند. چنگال ماهی به گونه ای طراحی شده که به راحتی بتوان گوشت را از استخوان جدا کرد. در شام بدون غذای دریایی، چنگال ماهی به عنوان چنگال دوم استفاده می شود.

 

چنگال شام

این چنگال در سمت چپ شارژر یا بشقاب قرار می گیرد. چنگال شام معمولا بزرگترین چنگال ما بین چنگال ها است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buffet1-layout2-dining-table2.html



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



عطرها نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. به عنوان مثال عطر تن شماست که در خاطر دوستان تان تا سال های سال به یادگار می ماند، از این رو می توان آن را جزیی از شخصیت تان به حساب آورد. فرقی نمی کند که هدف تان از عطر زدن چیست، می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید یا اعتماد به نفس تان را بالا ببرید، در هر صورت شما باید شیوه درست خرید و استفاده از عطر، طریقه نگهداری آن و... را بدانید.

 

مهارت های عطر زدن, اصول عطر زدن

عطرها نقش مهمی را در زندگی ما  ایفا می کنند

 

عطر را به کدام قسمت های بدن بزنیم؟

هنگام عطر زدن، باید بدانید که آن را به کدام قسمت بدن تان بزنید. بهترین مکان ها برای عطر، نبض ها هستند، از این رو که گرم ترین نقاط بدن اند و به خوبی آن را پخش می کنند. بنابراین گردن، سینه، شانه و مچ دست بهترین نقاط برای این منظور شناخته شده اند. البته لازم نیست که به تمام این نقاط عطر بزنید، بهترین راه این است که دو نقطه از بدن تان، به عنوان مثال گردن و مچ دست، را انتخاب و عطرتان را تنها به این نقاط اسپری کنید.

 

چگونه عطر بزنیم؟

 پس از استحمام، به این علت که پوست بدن شما تمیز است، بهترین زمان برای عطر زدن است.

 

 عطر را در هوا اسپری نکنید.

 هنگام اسپری کردن، شیشه عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی متر از بدن تان نگه دارید.

 

 در عطر زدن زیاده روی نکنید، 3 تا 4 اسپری کافی است.

 پس از زدن عطر، پوست تان را بهم نمالید.

 

مهارت های عطر زدن, اصول عطر زدن

هنگام اسپری کردن، عطر را در فاصله 7 تا 15 سانتی متر از بدن تان نگه دارید

 

عطرها چند دسته اند؟

قبل از انتخاب عطر مورد علاقه تان، باید بدانید که عطرها به چند دسته تقسیم می شوند. در واقع با شناخت آنها، بهتر می توانید در مورد آنچه مورد نیازتان است، تصمیم بگیرید.

 

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا برخی عطرها ارزان و برخی دیگر گران هستند. به طور کلی، تفاوت قیمت عطرها به درصد اسانس های موجود در آن که موجب دوام و ماندگاری عطر می شوند، بستگی دارد.

 

معیارهایی که برای توصیف غِلظت تقریبی یک عطر با استفاده از درصد یا حجم روغن معطر در آن، مورد استفاده قرار گیرد، به شرح زیر می باشد:

 

• پرفیوم ها: پرفیوم ها بهترین و با دوام ترین نوع رایحه ها با  22 تا 30 درصد اسانس روغنی هستند که 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارند.

 

• ادو پرفیوم ها: بعد از پرفیوم ها، ادو پرفیوم ها قرار می گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 20 درصد روغن معطر رتبه دوم را به دست می آورند که دوام آنها 4 تا 5 ساعت است.

 

• ادوتویلت ها: این دسته 2 تا 15 درصد اسانس روغنی دارند که 2 تا 3 ساعت هم زمان ماندگاری شان است.

 

• ادکلن ها: که برای مردان استفاده می شود تنها حدود 2 تا 4 درصد روغن دارند که ماندگاری شان تا 2 ساعت است.

 

قسمت های مناسب برای زدن عطر, راهنمای نگهداری از عطر

ادکلن ها تنها حدود 2 تا 4 درصد روغن دارند

 

چگونه یک عطر خوب انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید که با عطر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، باید چگونگی انتخاب یک عطر خوب را نیز بدانید. برای این منظور، عطر را از فاصله روی سمپل های کاغذی اسپری کنید و پس از چند ثانیه آن را بو کنید و ببینید کدامیک با سلیقه شما بیشتر جور در می آید. فقط قبل از انتخاب یادتان باشد که عطرهای خنک برای روزهای گرم بهار و تابستان و عطرهای گرم و تند برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب می باشد. 

 

اگر می خواهید در مورد ماندگاری عطر اطمینان یابید، آن را به مچ دست تان بزنید و بگذارید تا یک روز کامل روی دست تان بماند. از آنجا که پوست هر فردی با دیگری فرق دارد، از ترکیب عطر با روغن های طبیعی پوست نیز عکس العمل های متفاوتی نشان می دهد. به همین دلیل، با زدن عطر روی مچ دست تان، نه تنها ماندگاری عطر را بلکه رایحه آن را روی پوست بدن تان بهتر تشخیص می دهید.

 

هر عطری شامل 3 ترکیب مختلف است:

 

رایحه پایه (TOP NOTE): رایحه پایه، رایحه ای است که پس از چند دقیقه از استعمال عطر احساس می گردد. رایحه اولیه همان احساس اولیه از بوی عطر می باشد، به همین خاطر در فروش عطر تاثیر بسزایی دارد. ترکیباتی که در این مرحله دخیل هستند بوی تند و تازه ای داشته و شدیدا فرار می باشند و به سرعت تبخیر می گردند. مدت زمان ماندگاری این عطر 15 تا 120 دقیقه است.

 

رایحه ثانویه (MIDDLE NOTE): رایحه ثانویه زمانی که رایحه ابتدایی از میان می رود آشکار می گردد. رایحه ثانوی بدنه اصلی عطر را تشکیل می دهد و بعنوان ملایم کننده بوی تند اولیه بکار می رود. رایحه این مرحله چیزی حدود 30 دقیقه تا 5 ساعت بعد از استعمال عطر احساس می گردد.

 

رایحه پایانی (BASE NOTE): رایحه پایانی عطر زمانی که رایحه پایه و ثانویه از میان می روند، آشکار می شود. ترکیبات این گروه معمولا ثابت کننده می باشند. رایحه این مرحله قبل از 30 دقیقه از استعمال عطر احساس نخواهد شد و همان بویی است که در نهایت برای شما از عطر می ماند. این رایحه 2 تا بیش از 8 ساعت ماندگاری دارد.

 

ماندگاری بوی عطرها,انتخاب عطر زدن

هر عطری شامل 3 ترکیب مختلف است

 

عطرها روی بدن های مختلف، تاثیرات متفاوتی را بر جای خواهند گذاشت. این که عطری روی بدن اطرافیان تان بوی خوبی دارد، دلیل بر این نیست که روی بدن شما هم همان تاثیر را می گذارد. بنابراین بهتر است که هنگام خرید عطر، خودتان آن را تست کنید.

 

عطرها را کجا نگه داریم؟

مکانی که عطرتان را در آنجا نگهداری می کنید، می تواند روی بوی آن تاثیر زیادی بگذارد، بنابراین باید در مورد جای نگهداری آن احتیاط لازم را به خرج دهید. به عنوان مثال نگهداری عطر در مکان هایی که تغییر ناگهانی دما دارند، می تواند آن را به سرعت تجزیه کند. نور خورشید نیز همین تاثیر را می گذارد. بنابراین از قرار دادن شیشه عطرتان در مکان هایی با دمای متغیر و در مقابل نور مستقیم خورشید، خودداری کنید.

 

اگر می خواهید که عطرتان دوام بالایی داشته باشد، آن را در مکانی سرد، خشک و تاریک قرار دهید، به عنوان مثال کمد لباس هایتان می تواند مکان مناسبی برای این کار باشد.

 

اصول عطر زدن, بهترین مکان برای عطر زدن

عطر را در مکانی سرد، خشک و تاریک قرار دهید تا دوام بیشتری پیدا کند

 

چه مقدار از عطر استفاده کنیم؟

پس از این که عطر مورد علاقه خود را پیدا کردید، باید روش استفاده درست از آن را بدانید. بعضی ها در مصرف عطر صرفه جویی می کنند و تنها به یک اسپری راضی می شوند، در حالی که این مقدار آنقدر کم است که هیچکس متوجه آن نخواهد شد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tricks2-perfume.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

راهنمای خرید ملحفه,خرید و انتخاب ملحفه

برای خرید ملحفه باید جنس آن در اولویت باشد

 

چگونه ملحفه مناسب انتخاب کنیم
برای خریدن ملحفه اول به طرح و نقش و ست کردن با دکور اتاف فکر می کنید یا جنس پارچه آن برایتان اولویت دارد؟ برای خواب راحت و استراحت روی آرامش بخش ترین جای خانه، لازم است قبل از خرید کالای خواب چهار مورد را در نظر بگیرید.

 

تعداد رشته های نخ پارچه

تعداد نخ های موجود در هر ۶٫۵ سانتیمتر مربع از پارچه، به عنوان شاخص سنجش نرمی و دوام ملحفه در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، این معیار همیشه هم قابل‌ اعتماد نیست. بالا بودن تراکم الیاف موجود در پارچه مهم است، اما نوع پنبه‌ به کار رفته در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

کیفیت پنبه

عالی ترین نوع پنبه، پنبه مصری صد درصد است. رشته های بلند پنبه مصری باعث می شوند ملحفه هایی که از این نوع پنبه تولید می شوند، کاملاً سبک و عالی باشند. این پارچه ها کاملاً محکم هستند و عمری طولانی دارند.

 

انتخاب ملحفه مناسب,راهنمای انتخاب ملحفه

عالی ترین نوع پنبه، پنبه مصری صد درصد است

 

پس از آن پنبه پیما (Pima) در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. پنبه پیما همچنین با نام تجاری سوپیما (Supima) شناخته می‌شود. اگر با پنبه ای با برچسب پنبه صد درصد مواجه شدید، احتمالاً پنبه ای آمریکایی است. پنبه ای با سطح ناهموار که با قیمت های مختلفی عرضه می‌شود.

 

الیاف کوتاه پنبه آمریکایی، می توانند از تاروپود پارچه خارج شوند و ساختاری ضعیف تر و سنگین تر دارند. اما پنبه پیما نرم است و کمتر پیش می آید که مثل پنبه آمریکایی ضخیم شود.

می‌توانید با صرف هزینه متوسط، ملحفه هایی از جنس پنبه پیما خریداری کنید. اما اگر به دنبال بهترین گزینه هستید می‌توانید ملحفه ای از جنس ساتن یا پرگال که از پنبه مصری بافته شده اند، خریداری کنید.

 

جنس های متفاوت ملحفه,آشنایی با انواع جنس های ملحفه

پنبه پیما نرم است و کمتر پیش می آید که مثل پنبه آمریکایی ضخیم شود

 

 

پارچه پرگال یا ساتن؟

واقعیت این است که این موضوع کاملاً سلیقه‌ ای است. پرگال (Percale) پارچه ای ساده، خنک و مات است؛ وزن مناسب و شستشوی راحتی دارد. بنابراین می تواند برای افراد گرمایی مناسب باشد. ساتن کمی سنگین تر و بسیار نرم است و جلوه ای صاف و روشن دارد که مانند پارچه های گران‌ قیمت اطلسی است. به هرحال اگر مطمئن نیستید که کدام پارچه را ترجیح می دهید، بهتر است نمونه‌ های مختلف را از نزدیک لمس کنید.

 

مهارت های خرید ملحفه,اصول مهارت های خرید و انتخاب ملحفه

پرگال برای افراد گرمایی مناسب است

 

گزینه های ارزان‌

پارچه های مخلوط پنبه و پلی استر که اغلب به عنوان Easy Care (مراقبت آسان) به بازار عرضه می شوند، انتخابی هوشمندانه هستند، زیرا با شستشوی مکرر به خوبی سازگاری دارند. مقدار پلی استر این پارچه ها کم و ترکیب آن نسبت به پنبه،۱۰ به ۹۰ است. پارچه ای که از این طریق به دست می‌آید بسیار با دوام است، بنابراین می توانید بارها آن را داخل ماشین لباسشویی بیندازید و به همان نرمی و راحتی سابق تحویل بگیرید. البته توجه داشته باشید که استفاده از الیاف مصنوعی نباید در این پارچه ها از ۳۰ درصد بیشتر باشد، چرا که احساس خوبی نخواهند داشت و می‌توانند موجب عرق کردن شما در هنگام خواب شوند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/choosing2-perfect2-bedding1.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

کاغذ کادو گرد از محصولاتی است که به سبب تنوع و کاربردی که دارد، محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است. کاغذ کادو یک ورقه نازک تهیه شده از کاغذ است که برای تزئین و کادو پیچ کردن برای هدیه دادن به کار می‌رود. در ماضی این کاغذها کاهگلی بودند، رفته رفته طرح و نقش‌های زیادی بر روی آن‌ها پیاده شد و امروزه نیز از عکس کاغذ کادو فانتزی کاربرد می‌شود. در این مقاله قصد داریم الی شما را با خرید کاغذ کادو و وانگهی تاثیراتی که این فرآورده بر روی هدیه شما می‌گذارد صحبت کنیم. بعد لغایت انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

مشاهده بها کاغذ کادو

انواع کاغذ کادو
کاغذ کادو در سه نوع عرضه می‌شود:

کاغذ کادو فانتزی
کاغذ کادو گلاسه
کاغذ کادو کرافت
در اثناء خرید کاغذ کادو به این سوژه دقت کنید که کاغذ کادو از نوع گلاسه و کرافت در وزن ایده‌آل ۷۰ گرم تولید می‌شود. سایز استانداردی که باید برای یک کاغذ کادو در عقیده گرفته شود معمولا ۵۰×۷۰ می‌باشد. برای اینکه یک هدیه را به صورت دلخواه تزئین کنید بهتر است که با بازار بروز باشید.

هنگامی که منظور دارید کاغذ کادو را برای هدیه‌ای تهیه کنید باید به این جستار دقت کنید که کاغذ در شکل و اندازه هدیه شما مانع و خللی برپایی نکند. کاغذهایی که طرح‌دار هستند باید به یک طریق صحیح از آن‌ها کاربرد کرد.

چاپ کاغذ کادو چگونه است؟

چاپ کاغذ کادو چگونه است؟
خرید کاغذ کادو یکی از جذاب‌ترین کارها است، تنوعی که در این فرآورده وجود دارد می‌تواند شما را در یک دنیای قشنگ و فانتزی غرق کند. کاغذ کادوهایی را برگزیدن کنید که دوام فوقانی داشته باشند. یعنی خیلی نازک و یا خیلی سفت نباشند. چاپ کاغذ کادو معمولا بر روی کاغذ کادوهایی از جنس گلاسه ۹۰ گرم با تحریر ۸۰ تا ۷۰ انجام می‌شود.

دقت کنید که این نوع گرماژ را گزینش کنید؛ زیرا این ابعاد برای کادو کردن پسندیده هستند. البته استفاده از کاغذ کادو فقط برای هدیه دادن نیست. شما می‌توانید برای زیباتر کردن دفتر و وسایل خود و حتی تزئین حصار با طرح‌های مختلف از کاغذ کادو کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

انتخاب کیف مناسب, کیف مناسب

راهنمای انتخاب کیف مناسب

 

برای ایجاد ظاهر مناسب، باید در مورد همه چیز فکر کنید - از یک کمر نازک تر تا یک شانه متناسب و خط لگن. حتی یک کیف دستی می تواند در صورت انتخاب شکل صحیح، شکل و شمایل شما را بهبود بخشد. و اگر کیسه ای اشتباه را انتخاب کردید، یک داستان دیگر است.

 

راهنمای انتخاب کیف برای داشتن ظاهری مناسب:

اول، شما باید در مورد نوع بدن خود آشنایی داشته باشید:

 اگر شانه های وسیع تری نسبت به باسن دارید، یک شکل مثلث معکوس دارید.

• اگر کمر و شانه های شما از باسن شما باریک تر است، شکل بدن شما گلابی است.

• اگر شانه ها، کمر و باسن شما به همان اندازه است، پس شما یک نوع مستطیل هستید.

 

کیف مناسب انواع اندام ها,انتخاب انواع کیف

شناخت انواع بدن

 

• اگر کمر از شانه ها و باسن شما بزرگتر است، در این صورت شما یک شکل سیب هستید.

• اگر شانه ها و باسن شما با کمر باریک تعادل است، شما یک شکل ساعت شنی دارید.

اینگونه است که می توانید نوع بدن خود را تعیین کنید. کارشناسان مد می گویند وقتی کیف دستی را انتخاب می کنید باید شکل متفاوتی از بدن شما باشد. مطلب زیر را دنبال کنید تا متوجه این موضوع شوید.

 

راهنمای انتخاب کیف, کیف مناسب بدن های متفاوت

کیف را با توجه به اندامتان انتخاب کنید

 

1. اگر شکل مثلث معکوس دارید

توجه خود را در اطراف ناحیه کمر خود نگه دارید تا ظاهری متعادل ایجاد شود. نکته قابل توجه برای شما طول و عرض تسمه هاست. از آنجا که دیگر به قفسه سینه خود احتیاج ندارید، به دنبال کیف های شانه خیلی کوچک یا بزرگ با تسمه های بزرگ نباشید.

 

شما می توانید کیسه های کراس اوور، کیف های کمربند، کیف های دستی کمربند بلند و بند را امتحان کنید.

 

نکاتی برای انتخاب کیف مناسب,مهارت های انتخاب کیف

کیف مناسب اندام مثلث معکوس

 

2. اگر شکل مستطیلی دارید

برای جبران شکل تیز خود باید منحنی هایی به شکل خود اضافه کنید، به همین دلیل طراحی و مواد کیف دستی برای شما مهم است. طول تسمه ها را به گونه ای نگه دارید که کیسه در باسن شما قرار بگیرد و کیسه های ساختاری و هندسی به شکل مناسب را برای دیگران بگذارد.

 

 

در عوض، کیف های چرمی نرم و کیف های بزرگو کیف های چوبی را انتخاب کنید.

 

کیف مناسب, مناسب ترین کیف

کیف مناسب اندام مستطیلی

 

3. اگر شکل گلابی دارید

شما نمی خواهید از کمر ضخیم تر به نظر برسید، بنابراین تمرکز خود را در اطراف شانه ها و سینه خود نگه دارید. برای رسیدن به این هدف، فقط باید در مورد طول تسمه دقت کنید. کیف دستی شما نباید زیر خط کمر باشد.

 

 

می توانید به سراغ کیف های شانه ای بروید و اگر کیف های کوچک را دوست دارید می توانید از آن ها با بند کوتاه استفاده کنید.

 

انتخاب انواع کیف,انتخاب کیف مناسب

کیف مناسب اندام گلابی

 

4- اگر شکل سیب دارید

شما باید تعادل ایجاد کنید تا بتوانید مرزهای بدن خود را متعادل کنید. اندازه و طراحی کیف دستی که شما انتخاب می کنید، همه تفاوت ها را ایجاد می کند. از مدل های کوچک، بند کوتاه و بدون ساختار خودداری کنید.

 

به جای بزرگ، کیف های دستی چرمی و چرم سخت کیف های دسته بلند مناسب شما هستند.

 

کیف مناسب, مناسب ترین کیف

کیف مناسب اندام سیب

 

5- اگر شکل ساعت شنی دارید

تبریک می گویم، شما یکی از افراد خوش شانس هستید! حتی اگر هیچ انتخابی در بین کیف دستی و بدنتان وجود نداشته باشد، باید کیف هایی را انتخاب کنید که شکل متعادل شما را پوشش ندهد.

 

به جلوه های صاف و الگوهایی شلیک کنید و برای جلوه ای چشمگیرتر، آنها را با لباس های ساده بپوشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

انتخاب کیف مناسب, کیف مناسب

راهنمای انتخاب کیف مناسب

 

برای ایجاد ظاهر مناسب، باید در مورد همه چیز فکر کنید - از یک کمر نازک تر تا یک شانه متناسب و خط لگن. حتی یک کیف دستی می تواند در صورت انتخاب شکل صحیح، شکل و شمایل شما را بهبود بخشد. و اگر کیسه ای اشتباه را انتخاب کردید، یک داستان دیگر است.

 

راهنمای انتخاب کیف برای داشتن ظاهری مناسب:

اول، شما باید در مورد نوع بدن خود آشنایی داشته باشید:

 اگر شانه های وسیع تری نسبت به باسن دارید، یک شکل مثلث معکوس دارید.

• اگر کمر و شانه های شما از باسن شما باریک تر است، شکل بدن شما گلابی است.

• اگر شانه ها، کمر و باسن شما به همان اندازه است، پس شما یک نوع مستطیل هستید.

 

کیف مناسب انواع اندام ها,انتخاب انواع کیف

شناخت انواع بدن

 

• اگر کمر از شانه ها و باسن شما بزرگتر است، در این صورت شما یک شکل سیب هستید.

• اگر شانه ها و باسن شما با کمر باریک تعادل است، شما یک شکل ساعت شنی دارید.

اینگونه است که می توانید نوع بدن خود را تعیین کنید. کارشناسان مد می گویند وقتی کیف دستی را انتخاب می کنید باید شکل متفاوتی از بدن شما باشد. مطلب زیر را دنبال کنید تا متوجه این موضوع شوید.

 

راهنمای انتخاب کیف, کیف مناسب بدن های متفاوت

کیف را با توجه به اندامتان انتخاب کنید

 

1. اگر شکل مثلث معکوس دارید

توجه خود را در اطراف ناحیه کمر خود نگه دارید تا ظاهری متعادل ایجاد شود. نکته قابل توجه برای شما طول و عرض تسمه هاست. از آنجا که دیگر به قفسه سینه خود احتیاج ندارید، به دنبال کیف های شانه خیلی کوچک یا بزرگ با تسمه های بزرگ نباشید.

 

شما می توانید کیسه های کراس اوور، کیف های کمربند، کیف های دستی کمربند بلند و بند را امتحان کنید.

 

نکاتی برای انتخاب کیف مناسب,مهارت های انتخاب کیف

کیف مناسب اندام مثلث معکوس

 

2. اگر شکل مستطیلی دارید

برای جبران شکل تیز خود باید منحنی هایی به شکل خود اضافه کنید، به همین دلیل طراحی و مواد کیف دستی برای شما مهم است. طول تسمه ها را به گونه ای نگه دارید که کیسه در باسن شما قرار بگیرد و کیسه های ساختاری و هندسی به شکل مناسب را برای دیگران بگذارد.

 

 

در عوض، کیف های چرمی نرم و کیف های بزرگو کیف های چوبی را انتخاب کنید.

 

کیف مناسب, مناسب ترین کیف

کیف مناسب اندام مستطیلی

 

3. اگر شکل گلابی دارید

شما نمی خواهید از کمر ضخیم تر به نظر برسید، بنابراین تمرکز خود را در اطراف شانه ها و سینه خود نگه دارید. برای رسیدن به این هدف، فقط باید در مورد طول تسمه دقت کنید. کیف دستی شما نباید زیر خط کمر باشد.

 

 

می توانید به سراغ کیف های شانه ای بروید و اگر کیف های کوچک را دوست دارید می توانید از آن ها با بند کوتاه استفاده کنید.

 

انتخاب انواع کیف,انتخاب کیف مناسب

کیف مناسب اندام گلابی

 

4- اگر شکل سیب دارید

شما باید تعادل ایجاد کنید تا بتوانید مرزهای بدن خود را متعادل کنید. اندازه و طراحی کیف دستی که شما انتخاب می کنید، همه تفاوت ها را ایجاد می کند. از مدل های کوچک، بند کوتاه و بدون ساختار خودداری کنید.

 

به جای بزرگ، کیف های دستی چرمی و چرم سخت کیف های دسته بلند مناسب شما هستند.

 

کیف مناسب, مناسب ترین کیف

کیف مناسب اندام سیب

 

5- اگر شکل ساعت شنی دارید

تبریک می گویم، شما یکی از افراد خوش شانس هستید! حتی اگر هیچ انتخابی در بین کیف دستی و بدنتان وجود نداشته باشد، باید کیف هایی را انتخاب کنید که شکل متعادل شما را پوشش ندهد.

 

به جلوه های صاف و الگوهایی شلیک کنید و برای جلوه ای چشمگیرتر، آنها را با لباس های ساده بپوشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



استایل مانتو دامن,ست مانتو دامن

ست مانتو دامن

 

بسیاری از خانم ها برای اینکه استایلی متفاوتی داشته باشند ترجیح میدهند به جای استفاده از شلوار از دامن های بلند همراه با مانتو استفاده کنند. درصورتی که شما هم تصمیم دارید از دامن در استایل خویش استفاده کنید این مطلب برای شما مفید است.

استایل ست مانتو دامن

رنگ سبز ارتشی، رنگی خیلی شیک است. شما میتوانید این رنگ را با رنگ سفید، رنگ مشکی و رنگ زرشکی به خوبی ترکیب کنید. در این استایل استفاده از دامن بلند سبز رنگ در کنار رنگ سفید و رنگ زرشکی در شال استایلی خیلی شیک و اسپرت بوجود آورده است.

 

ست دامن های بلند در روزهای گرم,پوشش  مانتو یا دامن بلند

شما می توانید رنگ سبز ارتشی را با سفید، مشکی و زرشکی به خوبی تلفیق کنید

 

استایل پیراهن با مانتو

در این استایل شما میتوانید برای بلندتر به نظر رسیدن قد خویش از یک پیراهن بلند یک رنگ استفاده کنید. استفاده از رنگ های ملایم و آرام مانند: طوسی، آبی و بنفش در این استایل خیلی زیباست.

 

استایل های دامن های بلند,استایل های پیشنهادی دامن های بلند

استفاده از رنگ های ملایم طوسی، آبی و بنفش در این استایل بسیار زیباست

 

استایل با دامن

یکی دیگر از استایل های پیشنهادی با دامن های بلند، این استایل است. رنگ سفید، یکی از رنگ های جدایی ناپذیر در فصل تابستان است. شما میتوانید یک دامن سفید رنگ بلند را با یک شومیز بلند ترکیب کنید و استایلی تابستانه و راحت داشته باشید.

 

مدل لباس های تابستانی,شیک ترین مانتو و دامن تابستانی

رنگ سفید، یکی از رنگ های جدایی ناپذیر در تابستان است

 

استایل مانتو با دامن

ترکیب رنگ بژ در کنار رنگ سفید و رنگ مشکی سبب ایجاد استایلی بسیار شیک و خاص شده است. شما به آسانی میتوانید از این استایل در روزهای گرم فصل تابستان استفاده کنید.

 

مانتو دامن شیک تابستانی,استایل های شیک با دامن های بلند

ترکیب رنگ بژ در کنار سفید و مشکی سبب ایجاد استایلی بسیار شیک و خاص شده است

 

استایل مانتو با دامن,استایل با دامن

استایل پیراهن و مانتو

 

 

استایل های شیک تابستانی, مدل لباس های تابستانی

دامن با مانتو

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 رنگ مد, رنگ مد 2020

رنگ سال 2020

 

آبی کلاسیک رنگ سال پنتون برای سال 2020 است.

 

شرکت رنگ آمیزی آمریکایی پنتون "جهانی مورد علاقه" آبی کلاسیک یا پنتون 19-4052 را به عنوان رنگ سال خود برای سال 2020 انتخاب کرده است.

 

در 4 دسامبر اعلام شد، رنگ کلاسیک آبی توسط پانتون به عنوان "یک حضور اطمینان بخش در ایجاد آرامش ، اطمینان و ارتباط" توصیف شده است.

 

وی افزود: "با بازگشت روز دیگر، این رنگ مورد علاقه جهانی به راحتی پذیرفته می شود."

 

به گفته این کمپانی، در حالی که رنگ امسال زندگی مرجان یک "انیمیشن و تأییدکننده زندگی" بود ، رنگ 2020 "احساس آرامش و آرامش را به روح انسان می بخشد و به آنها پناه می برد."

 

رنگ سال 2020, رنگ مد سال 2020

پالت های رنگ مد سال 2020

 

گفته می شود که رنگ آبی کبالت با ارتباطات، درون نگری و وضوح نیز در ارتباط است. از دیگر مزایای رنگ 2020، کمک به تمرکز و کمک به تمرکز مجدد افکار به ویژه با توجه به پیشرفت های شتاب بخش فناوری است.

 

رنگ های سال 2020, پالت رنگی سال 2020

رنگ آبی کبالت رنگ مد سال 2020

 

پنتون 19-4052 آبی کلاسیک ما را تشویق می کند که فراتر از بدیهیات باشیم تا تفکر خود را گسترش دهیم؛ ما را به چالش کشیدن برای عمیق تر اندیشیدن، افزایش چشم انداز خود و باز کردن جریان ارتباطات ". لاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون.

 

وی افزود: "ما در زمانی زندگی می کنیم که اعتماد و ایمان را می طلبد." "این نوع پایداری و اطمینان است که توسط پنتون 19-4052 آبی کلاسیک بیان شده است، رنگ آبی جامد و قابل اعتماد که همیشه می توانیم به آن اعتماد کنیم.

 

 

رنگ مد 2020, آشنایی با رنگ سال 2020

رنگ مد سال ۲۰۲۰

 

Pantone در دهه 1950 به عنوان چاپخانه در نیویورک تأسیس شد اما هم اکنون در کارلستاد نیوجرسی مستقر است. از سال 2000 ، آن را به عنوان یک تحقیق از سال پیش بینی روند انجام شده توسط موسسه رنگ پنتون ، رنگ سال را انتخاب کرده است.

 

 

رنگ سالانه ، که هر ماه دسامبر اعلام می شود ، بر اساس "آنچه در یک لحظه از زمان در فرهنگ جهانی ما اتفاق می افتد" انتخاب می شود.

 

 

رنگ سال 99, رنگ های سال 2020

آبی رنگ مد سال 2020

 

طبق گفته Pantone ، آبی کلاسیک قبلاً در مد ، طراحی داخلی ، منسوجات و طراحی گرافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فضای داخلی با استفاده از مزایای آرامش بخش آن خانه ای در پاریس توسط آن-لور دوبوسی، یک سالن ناخن در لس آنجلس و یک آپارتمان در پورتو ، پرتغال توسط Fala Atelier است.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()