وب سایت دندانپزشکی
نوشته شده توسط : نازی

قالب وب سایت دندانپزشکی دهان و اعضای آن یکی از مهمترین اعضای صورت و مهمترین قسمت بدن در برقراری روابط اجتماعی بین افراد است. گفتار را می توان مهم ترین وسیله ارتباطی انسان دانست و واضح است که دندان ها در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند. همچنین لبخند زیبایی که مشخصه چهره هر فردی است مدیون دندان های به همان اندازه زیباست.حالا مردم به اینترنت مراجعه می کنند و به دنبال دندانپزشک ماهر می گردند. سئوراز با سابقه ای غنی در طراحی وب سایت، به توسعه وب سایت های دندانپزشکی مطابق با استانداردهای جهانی امروزی افتخار می کند.
طراحی سایت دندانپزشکی
طراحی وب سایت دندانپزشکی و بهینه سازی آن بر اساس اصول سئو، سایت شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار می دهد که باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.
طراحی سایت ریسپانسیو
دارای گرافیک جذاب و ظاهر کاربر پسند و طراحی واکنش گرا برای نمایش در موبایل و تبلت به دلیل استفاده روزافزون از موبایل و تبلت برای دسترسی به اینترنت.
نمایش هزینه خدمات
امکان لیست کردن هزینه هر گونه درمان یا خدمات انجام شده در دندانپزشکی. مثلاً ارتودنسی، جراحی لثه، کشیدن دندان عقل و غیره.
آدرس دندانپزشک را در Google Maps وارد کنید
اطلاعات دقیق مطب دندانپزشکی از جمله شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس شبکه اجتماعی را ذخیره کنید و همچنین آدرس مطب دندانپزشکی را در نقشه گوگل مشاهده کنید.
بهینه سازی وب سایت
برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت و افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، سرعت بالای بارگذاری صفحات و مقیاس پذیری مناسب و دسترسی به صفحات سایت و رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت.
امکان رزرو آنلاین و نوبت دهی
امکان تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت بدون نیاز به تماس یا مراجعه حضوری با دندانپزشک.
گالری عکس
امکان افزودن عکس با کیفیت از تجهیزات دندانپزشکی، فضای داخلی و خارجی مطب
مشاهده خلاصه های پزشکی
امکان مشاهده رزومه دندانپزشکان و تیم دندانپزشکی، مدارک تحصیلی و افتخارات آنها





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: